بهگزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار به نقل از فرینا، سرپرست اداره تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری در نشست هماندیشی برای تبادلنظر و برنامهریزی این رویداد گفت: «این اتحادیه میتواند محملی برای توسعه گردشگری کشور و همافزایی با کشورهای هدف گردشگری باشد.»
لیلا اژدری افزود: «مهمترین پروژههایی که این اتحادیه دنبال میکند، توسعه گردشگری دریایی، حملونقل دریایی و حمایت از شیلات است. با توجه به وجود منابع و امکانات دریایی در کشور، ما میتوانیم با استفاده از این اتحادیه در حوزه گردشگری دریایی فعالیت داشته باشیم.»
اژدری گفت: «استفاده از فرصتهای اطلاعرسانی و تبلیغات در بخش خصوصی حوزه گردشگری، استفاده از ظرفیتهای اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری، استفاده از بخش خصوصی برای تامین منابع مالی، استفاده از اتاق بازرگانی و شهرداریها و... از جمله مواردی است که سایر ارگانها و بخش خصوصی میتوانند برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این نشست همکاری داشته باشند.»
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..